Stevig werk boven de grond en in je feed

Sky Steigers weet als geen ander hoe je stevig de hoogte in gaat, letterlijk. Maar sterk staan op een werf is één ding, gezien worden online is nog iets anders. En precies daar kwamen wij met een duidelijke missie om het merk ook digitaal even stevig neer te zetten.
Niet met losse posts of een eenmalige campagne, maar met een slimme combinatie van drie tools die samen meer doen dan de som der delen: contentshoot, advertising en contentplanning.
Sterk in steigers, strak in content
Sky Steigers is een merk met vakmanschap, ervaring en power. Maar hoe vertaal je dat naar social media zonder clichés, saaie werfbeelden of eindeloze selfies met een helm op?
Het begint bij goeie content. Dus trokken we naar de werven voor een gerichte shoot. Beelden die échte mensen tonen, in échte situaties. Niet geposeerd, niet gepolijst... maar professioneel, eerlijk en krachtig. Beelden die meteen duidelijk maken: hier wordt gewerkt met visie én verantwoordelijkheid.
Die beelden vormen de basis, maar dan begint het pas.
Zichtbaarheid bouwen doe je niet met één paal
Goeie visuals zijn één ding, maar zonder een doordachte contentplanning verdwijnen ze snel in de vergetelheid. Daarom werkten we een strategie uit die draait op ritme, relevantie en herkenbaarheid. Wekelijkse momenten waarop Sky Steigers aanwezig is in de feed, zonder opdringerig te zijn. Posts die inspelen op mensen, verhalen, projecten en die telkens weer het merk versterken.
Door structuur aan te brengen in de flow, wordt content meer dan "iets dat moet". Het wordt een vast en herkenbaar onderdeel van het merk. En da’s waar de magie begint.
Bereik = bewust bouwen
Tijd voor advertising. Want wat je maakt, moet gezien worden. En dat doe je niet door zomaar wat te boosten, maar door strategisch bereik op te bouwen. Met campagnes die gericht zijn op de juiste doelgroepen: toekomstige collega’s, bouwpartners, opdrachtgevers. Advertising die past bij de tone-of-voice en de visuele stijl. Geen harde verkoop, wel geloofwaardige zichtbaarheid.